Breloki reklamowe to jedna z pierwszych myśli dla firm, które poszukują gadżetów marketingowych. Nic dziwnego, bowiem breloki firmowe to gadżet zarówno praktyczny, jak i reprezentatywny. Jeżeli nie masz pomysłu na to, jak wykorzystać breloki do kluczy w swojej firmie przeczytaj ten tekst – przedstawimy w nim kilka pomysłów.
Breloki reklamowe i ich wykorzystanie do działań marketingowych znane jest już z XX w. Ówcześni przedsiębiorcy używali ich jako zachęty do zakupów. Od lat 50, wraz z rozwojem technik produkcji breloczki stały się jeszcze popularniejszym narzędziem marketingowym i weszły do powszechnego użytku. Przez lata breloczki ewoluowały i w dzisiejszych czasach ilość zastosowań może przyprawić o ból głowy niejednego przedsiębiorcę. Zastanawiasz się jak użyć metalowe breloki w działaniach swojej firmy? Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie listę pomysłów na wykorzystanie ich do działań marketingowych.
Wręczanie prezentów partnerom biznesowym, to nie tylko okazja do zacieśnienia relacji pomiędzy firmami, ale też do budowy profesjonalnego wizerunku własnej organizacji. Właśnie dlatego przedsiębiorstwa dbają o to, żeby pomiędzy prezentami znalazły się również gadżety, które będą nośnikiem przekazu marketingowego. Wśród nich znajdują się między innymi metalowe breloki reklamowe zrobione na zamówienie.
Branżowe targi to dla firm myślących o rozwoju okazja do kontaktu z potencjalnymi kontrahentami. Przygotowując się do udziału w targach powinniśmy zatem myśleć nie tylko o wyglądzie stoiska, ale też o gadżetach, dzięki którym odwiedzający stoisko będą o nas pamiętać przez kolejne dni. W wyróżnieniu spośród konkurencji mogą pomóc nam wyprodukowane na indywidualne zamówienie breloki reklamowe, na których możemy umieścić nie tylko logo naszej firmy, ale też podstawowe informacje kontaktowe.
Jednym z popularnych sposobów wykorzystania breloczków jest wręczanie ich klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie lub skorzystali ze świadczonych usług. W takim momencie dodatkowy prezent-niespodzianka pozytywnie zaskoczy klienta i na długi czas pozostawi dobre wrażenie związane z naszą marką.
Budowa wizerunku firmy nie ogranicza się tylko do działań zewnętrznych. Jedną z gałęzi wizerunku, która jest niezwykle ważna jest także to, jak marka postrzegana jest wśród pracowników. Dlatego poza odpowiednią atmosferą wewnątrz firmy warto zadbać także o gadżety marketingowe, dzięki którym pracownicy będą mogli utożsamić się z marką.
Jednym z mniej oczywistych pomysłów na wykorzystanie breloków reklamowych jest dołączanie ich jako dodatków do sprzedawanych produktów. Gratisy uatrakcyjniają ofertę, a w przypadku wyboru kilku atrakcyjnych wzorów, mogą skłonić klientów do ponownych zakupów.