Przypinka z logo - mały gadżet reklamowy dla firm i organizacji

Przypinka z logo - mały gadżet reklamowy dla firm i organizacji

Codzienność firm chcących skutecznie promować swoje usługi wymaga od nich dostosowania strategii do otoczenia. Dotyczy to każdego aspektu działań reklamowych – również wyboru i wykorzystania gadżetów. 

Zmieniające się warunki, w których funkcjonuje firma nie ułatwiają sprawy marketerom. By nie zostać w tyle należy szybko adaptować się do zmian. Szybkość działania ma kluczowe znaczenie w czasach zdominowanych przez środki masowego przekazu – Internet, media społecznościowe. Czy istnieje jednak gadżet reklamowy, który pomimo, że opiera się zmianom, to nie traci na wartości i swojej skuteczności? Tak. To tradycyjna przypinka z logo, która od wielu lat z powodzeniem pomaga budować wizerunek firm, organizacji, klubów sportowych i zespołów muzycznych.

Przypinka z logo – klasyczny gadżet reprezentacyjny

Metalowe pinsy z logo od wielu lat wykorzystywane są w różnych dziedzinach działalności. Upominki dla fanów, prezenty dla partnerów biznesowych, gratisy dołączane do głównej oferty – to tylko kilka z możliwych zastosowań. Najczęściej jednak przypinki kojarzone są z ich funkcją reprezentacyjną, gdy wpinane są w klapę marynarki lub żakietu.

Przypinka z logo to jeden z nielicznych gadżetów reklamowych pozytywnie postrzeganych w sytuacjach B2B. Wpięta w element formalnego stroju nie odbiera mu elegancji. Stanowi neutralny dodatek, który nawet w oficjalnych sytuacjach może działać na korzyść firmy. By jednak w pełni wykorzystać potencjał przypinek należy zadbać o odpowiedni wzór oraz technikę wykonania.

Sprawdź również:  Trofea dla dzieci w sezonie zimowym [Przykładowe realizacje]

Jakie przypinki wybrać?

Duży wpływ na to, czy metalowe pinsy spełnią swoją rolę ma wybór odpowiedniego wykonawcy. Na rynku funkcjonuje wiele firm, które w swoich ofertach mają przypinki, jednak nie każda z nich jest ich faktycznym producentem. Przypinki biznesowe nie powinny być produkowane w oparciu o gotowe, wytwarzane masowo w krajach azjatyckich podkłady. Te, które mają być wykorzystywane przez pracowników w sytuacjach B2B nie powinny być też zwykłymi badge’ami, czyli plakietkami na agrafkę. Sytuacje biznesowe wymagają przypinek, które produkowane są od podstaw, a ich projekt w pełni dostosowany jest do naszych potrzeb.

W czym tkwi różnica?

Firmy takie jak odlewnia MCC Medale oferująca produkcję na zamówienie nie korzysta z gotowych podkładów. Każda przypinka z logo tworzona jest od podstaw, dostosowana w pełni do wymagań stawianych przez klienta. Przed zlecającymi otwiera to szereg możliwości dopasowania produktu do swoich potrzeb. Dzięki tej różnicy zamówione przypinki są niepowtarzalne, a my mamy gwarancję, że żadna inna firma nie skorzysta z naszego wzoru.

Sprawdź również:  Brelok z grawerem - czy to nadal dobre rozwiązanie?

Przypinka z logo – możliwości dostosowania wzoru

Bezpośrednia współpraca z producentem pozwala w pełni spersonalizować zamawiane przypinki. Ich wzór może przyjąć niemal dowolny kontur – np. kontur logotypu, liter wchodzących w nazwę firmy lub organizacji, budynku, w którym znajduje się siedziba lub charakterystycznego produktu z oferty.

Sam wzór przypinki z logo może zostać wykonany w jednej z dwóch technik – 3D lub 2D. Wybór pierwszej z nich pozwala stworzyć bardziej zaawansowane projekty, na których uchwycone będzie zdecydowanie więcej szczegółów. Druga z technik pozwala tworzyć prostsze wzory, które nie wymagają takiej złożoności.

Kolejny aspekt to kolor. Przypinki z logo mogą być zarówno monochromatyczne – złote, srebrne i brązowe w antycznym lub błyszczącym odcieniu, jak i kolorowe. Dodatkowe kolory nakładane są ręcznie – w celu zapewnienia jak najwyższej jakości – za pomocą specjalnych emalii.

Gotowe przypinki na życzenie klienta mogą zostać umieszczone w jednym z dostępnych opakowań. Ich wybór zależy od okazji i przeznaczenia produktu. Dla pinsów, które mają być wykorzystywane jako gadżet reklamowy wręczany szerszemu gronu osób, dostępne są np. wytrzymałe kartoniki, które można dowolnie zadrukować. Przypinki wręczane jako prezent w oficjalnych sytuacjach, ważnym osobistościom lub zasłużonym pracownikom mogą zostać zapakowane w eleganckie etui.

Przykład przypinek z logo firmy wykonanych na zamówienie

Przykłady zastosowań

Metalowe przypinki od dawna funkcjonują w świecie reklamy. Najczęściej wykorzystywane są jako gadżet reklamowy – wręczany zarówno klientom, jak i pracownikom, którzy z ich pomocą każdy strój przemienią w strój firmowy. Jednak sposobów na wykorzystanie metalowych przypinek jest znacznie więcej.

Dla fanów klubów sportowych lub zespołów muzycznych przypinka z logo to świetny gadżet kolekcjonerski. W zestawie z zadrukowaną ciekawostkami karteczką, taki pins może stanowić cenną pamiątkę lub element kolekcji.

Przypinki z metalu bardzo często wykorzystywane są również przez różnego rodzaju stowarzyszenia i inne organizacje zrzeszające duże grupy ludzi. Wpinka w marynarce lub koszuli ułatwia identyfikowanie się z daną organizacją i jej reprezentowanie w życiu codziennym.

Coraz częściej przypinki trafiają po prostu do sprzedaży. Odpowiednio zaprojektowany zestaw składający się z karteczki i pinsa stanowi produkt, po który chętnie sięgają turyści odwiedzający sklepy z pamiątkami w miastach, muzeach, parkach narodowych, itp.

Sprawdź również:  Przypinki na zamówienie – przykładowe realizacje
Krakowski Historyk
© Copyright TEST WIEDZY O KRAKOWIE