Przypinki reklamowe - subtelna reklama dla firm

Choć coraz częściej tym, co napędza firmy jest nowoczesny marketing to tradycyjne formy reklamy nadal nie straciły na swoim znaczeniu. Ulotki, wizytówki czy też przypinki reklamowe sprawdzają się w miejscach, w których dochodzi do bezpośredniego kontaktu z klientami.

Przypinki reklamowe dla firm – po co?

Zastanawiając się nad wykorzystaniem przypinek reklamowych w działaniach swojej firmy warto znać odpowiedź na to pytanie. Po co używać pinsów? Jakie korzyści mogą przynieść mojej firmie?

Sprawdź również:  Breloczki do kluczy, czyli jak przypiąć się do klienta

Po pierwsze – przypinki reklamowe to wyróżniający się gadżet

Wybierając je do ekspozycji swojego logo (przypinki z logo) lub innego wzoru kojarzącego się z Twoją firmą wyróżnisz się z tłumu. Zastanów się kiedy ostatni raz Twoi partnerzy biznesowi podarowali Ci gadżety, które utkwiły Ci w pamięci? Czy pamiętasz kolejny długopis z logo, notes lub zapalniczkę? Decydując się na wykorzystanie pinsów zyskujesz gadżet, który zwróci na siebie uwagę.

Po drugie – wsparcie budowania wizerunku

Pinsy przydadzą się wszędzie tam, gdzie dochodzi do bezpośredniego kontaktu z klientami. Wpięte w klapę marynarki lub żakietu pomogą eksponować logo firmy w dyskretny, ale widoczny i elegancki sposób. Są one kolejnym punktem styku klientów z marką i wspierają budowę jej wizerunku.

Po trzecie – przypinki reklamowe to tania alternatywa

Wybierając gadżety promocyjne jednym z kryteriów jest z pewnością cena. W czasie kurczących się budżetów na tradycyjne formy reklamy ważne jest nie tylko to, żeby wybrane produkty były tanie, ale też odpowiedniej jakości. Przypinki reklamowe produkowane przez takie firmy jak MCC Medale czy Pinswear spełniają oba te warunki – charakteryzują się najwyższą jakością i konkurencyjną ceną. Są zatem alternatywnym rozwiązaniem dla innych gadżetów pełniących te same funkcję – obrandowanych strojów, naklejek, itp.

Sprawdź również:  Grawerowanie - kiedy warto grawerować produkty?

Jak widać przypinki reklamowe, to nie tylko kolejny gadżet, który można wręczyć klientom. To także narzędzie wspierające budowanie marki i doskonała alternatywa dla innych form promocji. Jeżeli zastanawiasz się jak wykorzystać pinsy reklamowe w działaniach swojej firmy poniżej znajdziesz kilka przykładów:

Reklama firmy

Przypinki reklamowe dla firm - przykład z logo firmy

To podstawowa funkcja przypinek reklamowych. Firmy, które chcą wykorzystać pinsy przede wszystkim do promowania wizerunku wybierają pinsy, na których umieszczają swoje logo.

Wydarzenia

Przypinki reklamowe na wydarzenia - przykład pinsów wykonanych na ważne uroczystości

Przypinki reklamowe mogą być też doskonałym gadżetem na wszelkiego rodzaju wydarzenia – od rocznic, przez różnego rodzaju zloty, na zawodach kończąc

Organizacje

Pinsy reklamowe cieszą się powodzeniem nie tylko wśród firm. Do swoich działań wykorzystują je różnego rodzaju organizacje oraz samorządy.

Sprawdź również:  Brelok z grawerem - czy to nadal dobre rozwiązanie?

Kluby sportowe

Przypinki dla klubów sportowych - przykłady z logotypami klubów sportowych

Po pinsy reklamowe sięgają również kluby sportowe. Pinsy są gadżetem, który daje kibicom możliwość identyfikowania się z ulubionym klubem.

Krakowski Historyk
© Copyright TEST WIEDZY O KRAKOWIE